понедельник, 5 сентября 2016 г.

Maths 05.09

05.09.2016թ.
Պարապմունք 2:

ԹԵՄԱ 1. Թվանշան, թվի բնութագիր:


Թվերը գրի են առնվում  տասը նշանների միջոցովորոնք կոչվում են`
 թվանշաններ( 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9): Թվանշանները կոչվում են արաբական:
 Թիվը  բաղկացած  է մեկ կամ մի քանի թվանշաններից։  
Ամենափոքր թվանշանը`  0 - ն էիսկ ամենամեծը՝ 9: 

Առաջադրանքներ:
Համար 1: 
Գրի'ր որևէ  հինգանիշ  թիվ, որը  կազմված լինի միայն երկու թվանշաններից` 1-ից, 2-ից: 11212, 21212, 12122

Համար 2:

Կազմի՛ր թվեր 1,0,3 թվանշաններովայնպեսոր թվանշանները   թվի  գրառման մեջ չկրկնվեն։ 103, 13, 10, 301, 130, 30, 310


Համար  3:
        
1.Քանի՞  նիշ ունի   4645 թիվը4
Իրարից տարբեր .քանի՞թվանշան ունի 4645 թիվը: 3
3.
Քանի՞ հազարյակ է պարունակում 4645 թիվը:։ 4
4.Քանի՞ միավոր է պարունակում 4645 թիվը ։  5

Համար  4:
 93-ին մի թիվ գումարելով ստացել են  180: Գտի'ր  այդ թիվը: 87

 209-
ին մի թիվ գումարելով ստացել են  8000: Գտի'ր  այդ թիվը:7791

2099-
ից մի թիվ  հանելով ստացել են` 18: Գտի'ր այդ թիվը:2081

98099-
ից մի թիվ  հանելով ստացել են` 36: Գտի'ր այդ թիվը:98063

Համար 5:
 
Կան երկու կողպեքներ և նրանց երկու բանալիները:Վերցնում են մի բանալին և 
ստուգումթե այն համապատասխանում է արդյոք այդ կողպեքներից մեկին
Բավարար է այդ մեկ ստուգումը՝  իմանալու համարթե որ կողպեքինն է այդ բանալին: այո
Քննարկում ենք օգոստոս ամսվա  մաթ. ֆլեշմոբի 1-ին խնդիրը:

1. Դասարանում սովորում է 9 տղա և 13 աղջիկ: 
Այդ դասարանի սովորողների կեսը գնում է լողի:
 Աղջիկներից առնվազն քանի՞սն են գնում լողի:

Լուծում:
9+13=22 (սով.)
22:2=11(սով.)

11-9=2 (աղջիկ)

Комментариев нет:

Отправить комментарий