05.09.2016թ.
Պարապմունք 2:
ԹԵՄԱ 1. Թվանշան, թվի բնութագիր:
Թվերը գրի են առնվում տասը նշանների միջոցով, որոնք կոչվում են`
թվանշաններ( 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9): Թվանշանները կոչվում են արաբական:
Թիվը բաղկացած է մեկ կամ մի քանի թվանշաններից։
Ամենափոքր թվանշանը` 0 - ն է, իսկ ամենամեծը՝ 9:
Առաջադրանքներ:
Համար 1:
Գրի'ր որևէ հինգանիշ թիվ, որը կազմված լինի միայն երկու թվանշաններից` 1-ից, 2-ից: 11212, 21212, 12122
Համար 2:
Կազմի՛ր թվեր 1,0,3 թվանշաններով, այնպես, որ թվանշանները թվի գրառման մեջ չկրկնվեն։ 103, 13, 10, 301, 130, 30, 310
Համար 3:
1.Քանի՞ նիշ ունի 4645 թիվը: 4
2 Իրարից տարբեր .քանի՞թվանշան ունի 4645 թիվը: 3
3.Քանի՞ հազարյակ է պարունակում 4645 թիվը:։ 4
3.Քանի՞ հազարյակ է պարունակում 4645 թիվը:։ 4
4.Քանի՞ միավոր է պարունակում 4645 թիվը ։
5
Համար 4:
Համար 4:
93-ին մի թիվ գումարելով ստացել են 180: Գտի'ր այդ թիվը: 87
209-ին մի թիվ գումարելով ստացել են 8000: Գտի'ր այդ թիվը:7791
2099-ից մի թիվ հանելով ստացել են` 18: Գտի'ր այդ թիվը:2081
98099-ից մի թիվ հանելով ստացել են` 36: Գտի'ր այդ թիվը:98063
Համար 5:
Կան երկու կողպեքներ և նրանց երկու բանալիները:Վերցնում են մի բանալին և
ստուգում, թե այն համապատասխանում է արդյոք այդ կողպեքներից մեկին:
Բավարար է այդ մեկ ստուգումը՝ իմանալու համար, թե որ կողպեքինն է այդ բանալին: այո
209-ին մի թիվ գումարելով ստացել են 8000: Գտի'ր այդ թիվը:7791
2099-ից մի թիվ հանելով ստացել են` 18: Գտի'ր այդ թիվը:2081
98099-ից մի թիվ հանելով ստացել են` 36: Գտի'ր այդ թիվը:98063
Համար 5:
Կան երկու կողպեքներ և նրանց երկու բանալիները:Վերցնում են մի բանալին և
ստուգում, թե այն համապատասխանում է արդյոք այդ կողպեքներից մեկին:
Բավարար է այդ մեկ ստուգումը՝ իմանալու համար, թե որ կողպեքինն է այդ բանալին: այո
Քննարկում ենք օգոստոս ամսվա մաթ. ֆլեշմոբի 1-ին խնդիրը:
1. Դասարանում սովորում է 9 տղա և 13 աղջիկ:
Այդ դասարանի սովորողների կեսը գնում է լողի:
Աղջիկներից առնվազն քանի՞սն են գնում լողի:
Լուծում:
9+13=22 (սով.)
22:2=11(սով.)
11-9=2 (աղջիկ)
Комментариев нет:
Отправить комментарий