5 – 6-րդ դասարաններ (տևողությունը 150 րոպե)
1. Հաշվել արտահայտության արժեքը 51 − 4(22 − 3(15 − 3 ⋅ 4)) :
1) -1 2) -5 3) 5 4) այլ արժեք
2.
9A : 1A = A արտահայտության մեջ A-ի փոխարեն ի՞նչ թվանշան է պետք դնել, որպեսզի
ստացվի ճիշտ հավասարություն:
1) 5 2) 6 3) 8 4) 4
3.
Չորս հաջորդական բնական թվերի արտադրյալը հավասար է 1680: Գտնել այդ թվերի
գումարը:
1) 22 2) 25 3) 26 4) այլ պատասխան
4.
2մ 40սմ երկարությամբ ձողից պատրաստեցին ուղղանկյուն, որի երկարությունը երկու
անգամ մեծ է լայնությունից: Որքա՞ն է այդ ուղղանկյան երկարությունը:
1) 80սմ 2) 1մ 20սմ 3) 40սմ 4) 6դմ
5. Ժամը քանիսը՞ կլինի հունվարի 25-ի կեսօրից 427 ժամ հետո:
1) կեսգիշեր 2) առավոտյան 7 3) կեսօր 4) երեկոյան 7
6.
Երկու երկնիշ թվերի գումարը հավասար է 168: Գտնել այդ երկու թվերից փոքրի
ընդունած ամենափոքր հնարավոր արժեքը:
1) 99 2) 1 3) 17 4) 69
7.
Մարտի 8-ի կապակցությամբ դասարանի 19 տղաներից յուրաքանչյուրը բացիկ նվիրեց
11 աղջիկներից որևէ 3-ին: Քանի՞ բացիկ նվեր տրվեց այդ օրը:
1) 57 2) 33 3) 30 4) 209
8. 201-ից մինչև 900 թիվը գրելուց քանի՞ անգամ է օգտագործվում 8 թվանշանը:
1) 160 2) 240 3) 280 4) 260
9.
Ո՞րն է 6-ի բաժանվող ամենամեծ վեցանիշ թիվը, որի գրառման մեջ հանդիպում են
3,4,7,9 թվանշաններից բոլորը և չեն մասնակցում այլ թվանշաններ:
1) 999774 2) 937944 3) 977934 4) այլ թիվ
Комментариев нет:
Отправить комментарий